Λόγοι για να προβάλετε
την επιχείρηση σας στο internet

lines

Στη σημερινή εποχή, επιβάλλεται κάθε επιχείρηση να είναι ενεργή και στο ίντερνετ, με μία ιστοσελίδα ή blog, ένα e-shop και προφίλ στα social media. Τα οφέλη είναι πάρα πολλά. Αν ωστόσο έχετε ακόμα αμφιβολίες, διαβάστε παρακάτω τους λόγους που θα έπρεπε ήδη να έχετε το δικό σας site.

business_online

Στοχεύετε σε μεγαλύτερο κοινό

Γιατί να περιορίσετε το πελατολόγιο σας μόνο στην τοπική αγορά; Μπορείτε να επεκταθείτε πανελλαδικά ή ακόμη και παγκοσμίως, αναλόγως το είδος της επιχείρησης σας. Η online παρουσία σας είναι ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίσει ο κόσμος τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες που παρέχετε, χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

Το κατάστημα σας είναι ανοιχτό όλο το εικοσιτετράωρο

Η προσωπική επαφή με τον πελάτη είναι ασφαλώς πολύτιμη. Δυστυχώς όμως είναι αδύνατον το κατάστημα σας να είναι συνεχώς ανοιχτό, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο, εφτά μέρες την εβδομάδα. Η ιστοσελίδα σας όμως μπορεί να καλύψει αυτό το κενό καθώς είναι ένα εργαλείο διαθέσιμο για τους πελάτες σας κάθε ώρα και στιγμή, χωρίς ωράριο ή αργίες.

Άμεση και συνεχής επικοινωνία με τον πελάτη

Μέσω της ιστοσελίδας σας, παλιοί και νέοι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας, να λάβουν τις απαντήσεις που χρειάζονται ή να λύσουν τυχόν απορίες. Είναι επίσης ένας τρόπος να μάθετε τη γνώμη έχει ο κόσμος για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, μέσω ενός ερωτηματολογίου στο site σας.

Άμεση ενημέρωση των πελατών

Η ιστοσελίδα σας, σε συνδυασμό με τα social media, όπως το facebook ή το twitter, είναι ο πιο εύκολος τρόπος να μεταδώσετε την πληροφορία που θέλετε προς τους πελάτες σας, όπως π.χ. ένα καινούριο προϊόν ή μία νέα προσφορά. Σε λίγα λεπτά μπορείτε να μεταδώσετε το μήνυμα σας, χωρίς καμία καθυστέρηση και χωρίς να είναι απαραίτητη η έντυπη διαφήμιση.

Ενίσχυση της επωνυμίας σας

Μία επιχείρηση στη σημερινή εποχή είναι σχεδόν αδιανόητο να μην έχει online παρουσία. Ένα όμορφο, λειτουργικό site ενισχύει την εικόνα μίας επιχείρησης. Αντιθέτως εάν ένας πιθανός πελάτης δεν μπορεί να σας βρει στο ίντερνετ, μπορεί να αρχίσει να αμφιβάλλει για τον επαγγελματισμό σας.

Παραμένετε ανταγωνιστικοί

Είναι σχεδόν σίγουρο ότι οι ανταγωνιστές σας έχουν ήδη το δικό τους site ή e-shop. Έαν είστε ιδιοκτήτης καταστήματος χωρίς να έχετε ιστοσελίδα, αυτό σημαίνει ότι χάνετε μεγάλο μέρος από τους πιθανούς σας πελάτες καθώς σε μία σχετική αναζήτηση online, θα βρίσκουν τους ανταγωνιστές σας κι όχι εσάς.